Friday 19 October 2012

Rambut Kena Pangkas!

Assalamualaikum.. kum.. kum..kum =..= hahahaha gilak!! 

Hi. tadik aku  baru habis jawab subject killer habis ah. FIZIK. eh bukan. actually PJK dengan SIVIK je. haha. killer la sangat. luls. aku x sempat bukak buku pun. titsboobs(textbook) dalam loker tu dah berkulat dah kot. wakaka. okay mengarut >_<

before jawab exam tu aku macam besa ah. tawaf satu blok kelas form 4. boring duh nak tunggu pkol 9. jalan jalan jalan jalan jalan. haha. jalan sampai pkul 9 lpas tu masuk kelas lah. cikgu yg jaga exam kali ni cikgu Ramizah yg kiut dan garang
lagi menawan. Elok-elok dia nak edar kertas tu tetiba dia tgk pelik dkat white board dan kemutkan muka. bhahaha. comel tahap. :D  then dia marah. "apa ni! cepat padam! cikgu x mau bagi kertas lah macam ni. kalau cikgu masuk satgi hampa tak padam x payah jawab!

nampak dak org kat tepi pokok tu?  buat huruf  'PJK'   kalau x nampak klik gambar .budak kelas aku ni kreatif sikit,..
Yang ni pulak kat tepi dia. buad sangap olympic games apa tak tau =_=
kay ni dah lari tajuk bhaii. hahah sori sory~
yang  rambut kena pangkas tu time baru balik dining. kira-kira dalam pkul 10.30 kot. aku dok berdiri kat koridor lpas tu nampak yusri masuk bilik HEM. aku pon jerit mengilai semua ah pangil dia."yus!! amik sabun kerr? yus!! hoii!! HAHAHA! nak sikit! share ah nanti nah! " dia pegi amik sabun vitamin hapa x tau. beli online so pos hantar kat skolah.

selepas itu. cewah ayat! haha. okay berbalik ke cerita tadi. bila dia dah naik atas kat depan pintu kelas, aku follow ah dia nak usha sikit sabun tu. dia tgk aku sambil senyum dia berkata:-

"wey McD panggil hang" (nama cg HEM skolah aku Ahmadi dan dipanggil McD muahahaha jahat XD)

aku pun balas,
"serius?! cinabong betul! awat pulak wey! jejey uh. tiba-tiba ja nih!

"rambut hang tu . dia nampak. dia suruh panggil hang"

"NOKHAROOM!!! tobat kena cantas satgi!! nak raya ni wey T_T

                                                       #######


masuk ja bilik hem tu aku dah rasa seram bai. pastu dia(McD) suruh aku masuk lam bilik puaka yakni bilik cantas kepala rambut yg melanggar undang-undang negara. cilako betul. x sangka aku jadi victim hari nih T_T

dengan senyum yg  menawan McD berkata   "srap! srap! srap! srap! srappppp! okay siap :) sapu dulu rambut-rambut-rambut awak sebelum keluar"

ayam betul. dah la rambut kena potong. lpas tu kena jadi balaci pulak sapu sapu nih. tok nenek betul~
aku nih bab sapu-sapu nih mau bersih. sampai habuk2 dalam bilk tu pun aku sapu. mulia x hati aku? haha
lama jugak la aku sapu. nak tunjuk baik sama. dalam bilik seram tu banyak cikgu cikgu whihihih :D

lepas tu aku lari sepantas kilat ke toilet!

"SON OF A BITCH!  cilaker btol lah "
pendek bhai rambut aku!! macam padang woodball doh!

 
ni sebelum ditarah
p/s abaikan pintu kat belakang XD
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 Taraaaaaaaa~


palabush betul. kesimpulan nya:-
-jauhi diri dari bilik HEM
-elakkan dari bertembung Cg HEM
-jangan dop buat rambut plik-plik-plik kalau duduk sekolah asrama.
sekolah aku ni peraturan ketat gila! kalah bra Nicki Minaj


sekian tima tasih :)

No comments:

Post a Comment