Saturday 27 October 2012

Cabaran RM1

Assalamualaikum. kum apa kumbek, bek apa bek ho hahaha bodo >_<

Hari ini anda semua akan disajikan dengan cerita daripada kisah benar yg berlaku pada hari ahad bersamaan dengan 21 oktober 2012. Tragedi yg telah membuatkan saham aku merudum dengan sekelip mata. Semakin hari berita ini giat disebarkan oleh saksi a.k.a wartawan balaci yg tak ada kerja.


Kisah ngeri ini berlaku sesudah umat Islam Sms Tuanku Syed Putra menunaikan solat fardhu magrib secara berjemaah di surau  sekolah yg baru dibina. CANTIK WHOOO!!! X caye meh la tengok seniri :)

Okay sudah! X larat nak berFormal-formal ni. Nak dijadikan cerita, time smua orang berpusu-pusu keluar pintu surau tu aku still dok kat dalam. Malas nak berebut. Ala bukan nak hilang pun pintu tu. Lepas ja smua blah aku pun bangun lah. Keluar kot pintu belakang.Ada girls yg tgh pakai kasut time tu. Bnyak jugak lah. Dalam sedozen gitu~

Elok smpai ja dekat gelanggang tenis tu aku stop jap. Usha bebudak form 1. haha. Then nampak  kawan aku , dia tengah usha tiang court tenis tu. Aku pun tanya lah dia.

"tgk apa wey?"

"Tinggi jugak kan tiang ni?" dia balas.

"ha tinggi jugak la. Tapi aku sampai ja kalo nak gayut kat situ" dengan bangganya aku balas ^_^v

Nak buktikan kata aku sampai so aku pun lompat lah. hiyahhh!!!  PAP! Tangan aku melekat kat palang tu sambil bergayut ala-ala mawas. Bhahahha. Tapi kaki aku tetiba cramp! Sial.

" Pergh!! Sampai doh! Hahah, kau mampu?" balas aku lagi dengan bangga sekali lagi. Actually ada girl tgh tgk . Wakaka.



muka bangga :3

"buleh la hang tinggi. Ce try buat skali lagi aku nak tengok. Tapi kali ni hang kena mendagu lima kali. AKU BAGI SERINGGIT  kalau hang boleh buat"

"SERIUS??!! Okay ja. tak bagi siap hang. Jap eh"

Dengan kaki yg masih half cramp aku lompat jugak. Dengar duit ni semangat bhaii. Hahaha. HIYAHHHH!!!!
PAP!  



And the things goes wrong. Nak tau apa jadi?



GEDEBUK!!  T_T

Ha tudia. Aku dah pening time tu, aku rasa kepala aku kena simen. PECAH JERAWAT KAT  DAGU AKU!!  Sedih sedih.dah la tu satu satunya jerawat yang naik minggu tu. Haha.  lols. Bontot aku kena air lopak yg macam teh ais kaler dia. Ada beberapa ketul batu yg agak besar dalam tu. Pergh. Enak sekalik baii.. Tapi yg menyakitkan hati, tak sampai seminit aku dah dengar ................  

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!!!!!!

Cilaka malu gila baybe nih. Dah la bnyak awek dok tengok. Seluar kotor habis. JEANS BARU BELI TUU!! T_T Basah pun ada. Tapi semua tu x penting ! Yang penting maruah aku bhaii. Sial. Sakit sampai tak buleh bangun. Rasa macam tulang jubuq aku retak pun ada. Tinggi tuu. Ada la kod dalam dua meter aku jatuh.

Tuntasnya, aku seorang manusia yg otak tak berapa nak berfungsi. Sewel dan yang sekutu denganya.

                                             Sekian terima kasih kepada yg masih gelakkan aku :)

  

No comments:

Post a Comment